Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 april 2008

Av Linn - 23 april 2008 23:19

Idag har jag suttit nere vid hamnen med Pappa, Syrran och Anders å fikat och bara njutit av det vackra vår vädret:D

Anders upptäckte hur kul det var att kasta sten i vattnet, det finns fan ingen sötare unge än den där, mosters lilla sötnos:D


Fan, PFV har absolut ingen koll alls på vad dem sysslar med, 50 min innan jag skulle börja jobba ringde dem å frågade om jag kunde sitta vak inatt, för det hade inte kollat om jag redan va inne*S* Blev en massa strul, lovade att ja kunde ta natten om någon annan tog eftermiddagen, men som tur va tog Emil natten och jag slapp.

Trodde det skulle bli en jobbig kväll när jag väl kom dit, för diskmaskinen var trasig och tanterna gick på högvarv, men det blev en trevlig kväll, tanterna drack likör och skrattade, dem är rätt okej att ha å göra med när dem är på det humöret:D men jag måste nog säga att jag helst inte jobbar med dementa, jag är inte skapt för det som person tror jag. Tycker mycket bättre om den somatiska vården.


Har fortfarande inte hört något om sommaren, ska nog ringa Lisse imorgon innan mötet inne i stan så jag vet, håll tummarna för att Lisse är där imorgon.


Sedan jag kom hem har jag inte gjort mycket, kollat på Grey´s och Sex and the city, är fortfarande lite sur för att dem lagt sverige pussas och kramas samtidigt som sex and the city, men sånt är livet.


Imorrn släpps nya supernatural i USA så på fredag borde det ha kommit ut, ÄNTLIGEN!


Idag fyller Feffe år oxå, grattis grattis:D


Näe nu ska ja nog kolla på sverige pussas å kramas!


Ha de gött folket!


"I was in so deep and couldn't get out
I sat on feelings that were burried deep down
I knew there'd come a day when all paths would cross
And I'm glad it's today 'cause now I am strong"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards