Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 2 april 2008

Av Linn - 2 april 2008 23:52

Yes ikväll hade vi genrep, gick rätt bra, lite små missar här å där men sånt som händer, förhoppningsvis så slipper vi dem missarna på premiären på fredag=)


Är skit trött å har ont i huvudet, osså är ja lite små irreterad på folk som aldrig kan hålla mun, jag vet att du inte menar att vara elak men det blir elakt, håll tyst å sluta lägg dig i, istället.



Vädret har inte varit det bästa idag, så kan vara de som gör att jag känner mig lite nere. men men.


Btw, stekt potatis is the shit:D


Näe orkar inte skriva nå mer nu.


Sov gott.


"If I could escape

And re-create a place as my own world
And I could be your favorite girl
Forever, perfectly together
And tell me boy, now wouldn't that be sweet?"

Av Linn - 2 april 2008 11:58

Håller på att bli tokig av alla minnen och tankar å känslor, det håller på att äta upp mig innifrån*S*


Igår när jag skulle sova kom nerverna inför ikväll, alla låttexter snurrade i huvudet på mig och jag var nervös som satan, men nu känns de lugnt igen, det kommer väl till kvällen skulle jag tro.

Hoppas att Jennie å Camilla kan komma å kolla ikväll:D


Det är mulet ute idag, skit oxå, jag som ville ha sol för att få energi*s*



Näe nu ska väl jag ta å göra frukost å duscha å sånt där.


"They come without warning and they stay too long
I don't wanna feel, and if I run they'll be twice as strong.
I wait for a warning, I'm waiting for some kind of sign,
I try to separate , Try to separate my body from my mind."

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards