Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 28 april 2008

Av Linn - 28 april 2008 10:26

Ja, börjar väl med lördagen då, hade avslutningsfest för revyn, det var trevligt, god mat och gott sällskap:D

Dock pratade jag inte så mycket med nån, vet inte varför, blev mest Sandra och Thomas jag pratade med tror jag.

Åkte faktiskt hem rätt tidigt, började tjafsa med grabbarna i bilen, blev ett jäkla liv ett tag, men eftersom jag är så "snäll" så va de ju jag som la av först:P


När vi kom hem gick vi på Lyktan, å jäklar vad mycket folk det va där kan ja ju säga, har aldrig sett så mycket folk på lyktan nångång, man fick knappt plats.


Jannica följde med hem, kikade på mina katter och snackade massa strunt, kom fram till att hon kände folk som jag gått i skolan med, lite häftigt, världen är bra liten ibland.

Hon gick runt halv 5 på morgonen.


Söndagen, vaknade runt halv 10, gick till Camilla efter ett tag, hon hade nämligen sminkparty, skojj va det, har aldrig känt mig så ren i ansiktet som jag gjorde efter dem där behandlingarna, dem ville att jag skulle börja sälja jag å (bli konsult) men jag vet inte, ska eventuellt in på en informationsträff imorrn.


Gick hem en sväng, kikade på Underbar och Älskad av alla, sen så vid 19 gick ja hem till camilla igen, blev bjuden på tacos där, hade en liten myskväll, jag, camilla och thomas, kikade på navy, sanningensögonblick och 27 dresses. den va inte så bra som jag hade hoppats på, men den dög=)


Idag är det måndag, ska nog ner på rockis till 2, ska träffa ewa å kolla igenom låten, sen halv 4 börjar sånglektionen. Annars har jag ingenting planerat idag!


"Don't go around tonight
Well, it's bound to take your life
There's a bad moon on the rise"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards