Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Linn - 19 april 2008 16:36

det är konstigt det där att det alltid bara är mitt fel när ett gräl mellan oss uppstår, att det aldrig kan vara du som kanske sagt nånting fel, använt fel tonläge eller nått sånt, måste ju finnas en orsak till varför jag blir arg oxå, men när man försöker förklara varför jag blev arg så godtas det aldrig eftersom du tydligen är perfekt, och jag börjar bli JÄVLIGT less när du skyller på din sjukdom vad det än gäller, visst jag förstår, du är sjuk, du har läkarintyg på det och bla bla bla, men var finns förståelsen för andra?


"Here you come again just when I've begun to get myself together
You waltz right in the door just like you've done before"

Av Linn - 19 april 2008 11:41

Verkar som att jag håller på att bli förkyld IGEN, jisses tror det är 3-4:dje gången bara i år, och jag som nästan aldrig brukar bli sjuk, hum.


Gårdagens föreställning kändes inge bra, men förhoppningsvis gör denna det:D


Vet inte alls vad jag ska skriva, förrutom att jag är irreterad...


jag vill ha SMOOTHIE!!!!


Håller på och tvättar, hoppas allt hinner torka...


näe fan nu ger ja upp med skrivandet, kanske återkommer senare om jag känner för att skriva då...


"You always taught me right from wrong
I need your help daddy please be strong
I may be young at heart
But I know what I'm saying"


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards