Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Linn - 8 april 2008 22:46

Yes, skickade för ett tag sedan iväg ett långt mail till soc, kände att jag inte fick ut mina känslor riktigt i mailet och är därför lite frusterard nu.

Hoppas att jag får ett svar fort, om jag nu får ett svar överhuvudtaget.


Idag är det 2 veckor sedan dem sa att dem skulle skicka nya papper, å än har jag inte sett några.


Har städat hela lägenheten idag, annars har jag inte gjort nånting, sov oförskämt länge.


Vet inte hur jag ska betee mig med ekonomin, ser inte en enda utväg, och den här månaden kommer bli ännu värre än dem senaste och jag som tycker dem har varit jobbiga.


Varför i helvete snöar det?


Kan nån förklara för mig varför man blir mer röksugen och vill röka hela tiden när man inte har råd att köpa nya ciggaretter?


Näe nu ska jag sitta här å ha lite ångest över mailet jag skickade iväg.


"Cause no matter what I do
It's never enough for you
I break my neck but you don't see
I blame myself I think its me
No matter what, what I say
You'll never feel differently"





Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards