Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Linn - 15 april 2008 22:29

Idag har jag inte gjort så mycket, har tydligen gått tillbaka till samma mönster igen och sova ofärskämt länge, det går i vågor det där, förhoppningsvis får jag en normal dygnsrytm igen snart.


Har varit på ljusparty, och unnade mig att köpa lite nya grejer, har fått lite smått panik sådär i efterhand och känner att jag nog inte borde ha köpt nått.


Har kollat lite på hur mycket skulder jag har, det var inte lite det kan jag lova men men.


Har tagit ett varmt bad, vilket var jäkligt skönt och avslappnande. Sky var väldigt intresserad av badskummet, han stoppade ner tassen i det, skakade av sig det, ner med tassen igen, skaka av sig det igen, och så fortsatte det en stund, men han såg bra rolig ut.


Har efter det rensat badrumskåpet lite grand, gjort rent handfatet, torkat diskbänken och spisen. Måste försöka dammsuga imorrn. Borde väl kika efter tvättid oxå, men var sak har sin tid=)


Jag har så förbaskat tråkigt... veckorna går så jäkla långsamt!


"There's a hero
If you look inside your heart
You don't have to be afraid
Of what you are
There's an answer
If you reach into your soul
And the sorrow that you know
Will melt away"

Av Linn - 15 april 2008 13:06

Eftersom jag är en otålig flicka så kan jag aldrig gå å vänta, så skrev ett mail till min handläggare på soc nu för att höra hur det går, fick svar alldeles nyss, hon beviljade min ansöka igår, så borde ha pengarna på kontot i eftermiddag eller imorgon eftermiddag. 8733kr, fan vad jag är lycklig. damdaadaa!!


Annars då, håller på att ladda hem nyaste one tree hill, äntligen har de kommit ut:D Nu är det bara nån vecka kvar tills nya Supernatural kommer ut oxå, det var i slutet på april iaf:D


Happy happy happy happy


"Happy ending, happy ending
Give me a story with a, happy ending"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards