Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Linn - 11 april 2008 22:40

Ja då var 3:dje föreställningen gjord då, "bara" 5 kvar:P


Kommer vara så sjukt nervös imorrn så de är inte nådigt, usch, gruvar mig redan, men JÄVLAR vad bra vi ska va, för det har jag bestämt:P


Socmötet gick bra tror jag, får se om ja får nå pengar nu du, borde få veta nångång nästa vecka.


På måndag är det mitt allra första styrelsemöte, och jag har planerat att bara sitta tyst och se söt ut:P haha, får se om lilla jag kan hålla mun:P


Haha, vissa tycker visst att jag är stressad, vart har dem fått de ifrån*asg*


Du slutar aldrig att förvåna mig, så tror man att man vet var man har dig, så gör du precis tvärtemot vad man tror. Jaja, kommer nog aldrig kunna förutse allt du gör.


Fan va creepy, T och jag började sjunga på samma låt SAMTIDIGT idag, fan va paff jag blev kan ju tala om.


Näe nu ska jag nog bara ta det lugnt... men hade gött vänner!


"I just wanted to see you wake up one day
With an expectation
I just wanted to see you wake up one day
With a real smile on your face"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards