Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Linn - 1 april 2008 23:15

Idag har jag varit på strålande humör, sånna här dagar är guld värda, när första vårsolen kommer fram och värmer världen.


Va ute å promenerade i 1½ timme i det vackra vädret med camilla, tog massa kort å så. Hittade massa vårtecken, krokusar, tussilago, blåsippor, fjärilar, fiskmåsar, tranor, kanadagäss m.m Va så himla härligt å komma ut å se att sommaren är på väg. Å tänk att jag bor så himla vackert, ett stenkast bort ligger havet å dess sköna natur:D


Humöret slogs dock ner lite när vi kom till ockelbo för kvällens rep, bara för att vissa måste slänga ur sig onödiga komentarer, men men försökte bortse från det och hoppas och tror att jag lyckades ganska bra med det:D


Hoppas på att det är lika vackert väder imorgon så att ja kan ut å ta en promenad och få en energiboosting inför genrepet imorgon kväll.

Har inte hunnit blivit nervös än men tror det är för att jag inte fattat att det faktiskt är genrep imorgon, kommer väl som en chock när man ser att det sitter publik där*S*


"Närpolis" gick galant idag, annat var det med "skvaller skvaller skvaller", men den hoppas vi på att vi sätter imorgon, förhoppningsvis får vi köra den innan genrepet börjar så att vi får träna lite:D


Näe ska väl i vanlig ordning lägga lite spindelharpan å sen försöka sova=)


Upptäckte just att det som jag ville gå på med Björn Gustafsson och Özz mfl, på intiman i stockholm infaller på samma dag som Betner ska vara i gävle med sin nya turne, får dem göra så, NEJ är svaret på den frågan, jäkla skit! Hur ska man göra nu då? Nu blev jag upprörd.

----------------------------------------upd---------------------------


Blev obeskrivligt sugen på stekt potatis så måste laga det nu, kl är 00:00 men vad gör det? haha känner mig lite konstig som lagar mat nu men men, sån är jag=)


"And I may love the summers, the winters and falls
But springtime is my favorite season of them all"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards