Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Linn - 6 april 2008 17:08

Finns inte så mycket och skriva, eller jo de finns hur mycket som helst men inget jag kan skriva ner.


Hade en trevlig kväll igår, föreställningen gick segt, men sen hem till Madde och vidare därifrån till Lyktan.

Följde med Madde hem efter Lyktan å vi satt å kikade på lite olika klipp med bl.a Björn på youtube.


Kom hem runt halv 5- kvart i 5 nångång.


Somnade rätt så på en gång, vaknade runt 12, och sen dess har jag inte gjort något vettigt, kikat på några avsnitt av One Tree Hill, lagat lite mat, bara tagit det totalt lugnt:D


Imorrn är det oxå en lugn dag, det enda jag vet att jag ska göra är å ha sånglektion. Måste väl städa oxå, får se om orken tillåter det.


Får se om Linda ringer imorrn oxå. Hum.


"For all we know
This may only be a dream
We come and go
Like a ripple on a stream"

Av Linn - 6 april 2008 04:43

vart får jag allt ifrån?... glöggen...


min standard kommentar ikväll... sorry er alla som fick stå ut med mig... kommer mer imorrn, orkar inte skriva mer nu...


"Carina låt oss vandra natten vidare.
Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards