Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Linn - 21 april 2008 22:33

Ja, idag har jag då jobbat, gick bra, men kändes som att jag inte gjorde nånting, mest bara satt.

Anna fick lite hektiskt på andra sidan så fick springa dit å hjälpa till med maten och dukningen å sådär.


Gick hem till Lumpen efter jobbet och fikade, eftersom han fyller år idag, GRATTIS=)


Sedan ner till rockis och ha sånglektion, gick inge bra idag heller, men varken jag eller Ewa kan låten särskilt bra, men vi skulle ta en date i veckan å gå igenom den=)


På lördag är det avslutningsfest, ser fram emot den som fan, imorrn är det städdag, den ser jag iof mindre framemot, men ska bli kul att träffa alla (även om vissa kanske inte är alltför glada på mig sen igår)


Sista April ser det ut som att det blir ockelbo, borde bli roligt, men ska försöka betee mig denna gång:P


På torsdag är det möte med AF.


Måste till bergby nåndag oxå å lämna massa papper, eftersom jag mitt smartskaft glömde dem idag, och jag måste nog egentligen dit redan imorrn*S* får se om jag orkar.


Har haft ett trevligt samtal med Madde ikväll, vad säger du, ska vi ta en varsinn? *Asg*


Saknar min sara darling jätte mycket:(


näe nu ska jag göra nått annat än sitta här å skriva massa dravel!


take care!


"It's impossible
For me to give you what you need
If you're always hiding from me"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards