Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Linn - 12 april 2008 23:48

Jävlar vad bra vi är!!!!!


Kanon publik hade vi ikväll, fan va underbara dem var. Allt kändes så mycket roligare just ikväll, och allt gick skit bra:D All energi gick åt så nu är jag bara jätte slut och har ont i huvudet, ska väl försöka sova snart skulle jag tro.


Hann med å äta iaf, fick låna smink av camilla så det fixade sig, käkade på atalanta, gott va det men fick inte i mig så mycket eftersom jag var så nervös. Men käkade upp resten alldeles nyss:D Mums:D


Bästa idag: "Hej, jag är Linns kompis" sagt av en som är 50+-. Det känns så härligt när äldre kan säga att dem är mina kompisar, men sen fick jag höra att ja var precis som hennes dotter oxå, vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men men:P


Nu är hälften av föreställningarna gjorda, 4 kvar och jag hoppas på att alla dem kommer gå lika bra och ha lika bra publik som vi hade ikväll..


Lät på mamma som att hon uppskattade allt, och att hon var stolt, shit vad man ska va blödig, så fort hon säger nått sånt blir jag tårögd.

Fick rosor av syrran (eller det va nog från allihopa skulle jag tro)

Brorsan ville ha min autograf...(men han ville ha thomas autograf med för han är tydligen hans idol)

Systerson sa inte så mycket alls, han såg mest grinig ut(men så är han 13 oxå å då är man alltid grinig:P)

Pappa tog i hand

Och ulla fick jag en kram av.


Finns inte mycket mer att säga om dagen...


"We are all the winners, we are all the best
Att vi få va tillsamans, det betyder mest
Även om det mulnar och ridån har gått ned
Så har vi ändå vunnit om alla hänger med"

Av Linn - 12 april 2008 14:03

Vet inte riktigt hur jag ska göra idag, om jag kan följa med å äta eller inte, tror dem skulle äta runt 5 i vi måste samlas 5, borde ju kunna följa med om ja får sminka mig först, men har ju inget smink hemma som jag kan använda... skulle va om ja får låna av nån annan men vem? annars måste jag till gotan först, eller så hinner jag inte äta alls, men då får jag ingen mat i mig på hela dagen.


Fan va jobbigt de blev...


Pappa ringde förrut, men jag orkade inte svara, men nu blev ja ju nyfiken på varför han ringde, suck!'


 Jävlar va bra vi ska va ikväll!


"Your beauty is beyond compare with flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring, your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, Jolene"



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards