Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Linn - 30 april 2008 00:25

Vaknade av att Sandra ringde, men hon skulle bara höra om det var okej att vi åkte till dollar efter mötet idag, kunde inte somna om.


Kl 12 gick jag å camilla ner å solade, lite färg tror jag att jag fick iaf:D sedan satte vi oss i hamnen och åt glass=)

Hjälpte henne bära ner tvätten.


Halv 4 bar det iväg in till stan för att få information om hur det kan va att vara Mary Key konsult, fick reda på en del om företaget och sådär.

Sedan iväg till dollar å sen hem, hann komma innan för porten när Jannica öppnar dörren och skrämmer slag på mig, följer med henne in, sen kommer camilla och ser alla kartonger Jannica har, och kommer på den briljanta ideen om att skruva ihop garderoben, jo men visst tänkte jag det kan väl inte ta så lång tid, haha näe men visst, 3 fruntimmer och IKEA möbler går bara inte ihop, 3 timmar och en kvart senare gav vi upp, då var det ena hyllan som inte va dit satt och dörrarna som inte va på plats:D


Fan jag vet inte hur det blir imorgon längre, känns som att det inte kommer bli lika roligt nu när inte madde ska med, känns som att jag bara kommer sitta vid ett bord å sitta*S*


måste få pengarna imorrn, har 1½ cigg kvar, å halvan ska jag röka upp nu!


sleep tight people!


"Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that i melted
I fell right through the cracks, and i'm tryin to get back
before the cool done run out i'll be givin it my best test
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards