Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Linn - 14 april 2008 23:26

I´m sorry heter låten som jag nu mer ska försöka mig på, på sånglektionerna, tjat lönar sig tydligen, för idag gav Ewa med sig så att jag fick byta låt:D YES, men upptäckte oxå att den här kan bli minst lika svår att sjunga*S*


Ja, som sagt har jag haft sånglektion idag, gick som vanligt inge bra.


Sedan har jag haft mitt första styrelsemöte, fattade inte ens hälften, de hade lika gärna kunnat prata japanska. Men men, sånt är livet, man lär sig väl så småningom, lyckades inte sitta tyst å se söt ut hela tiden, men nästan iaf:P

Slutade med att det bara var jag och alla gamla rävar kvar, gick igenom det sista av dagordningen och började sedan prata revy, både norrsundets och ockelbos, fler som hade sett årets revy i ockelbo än vad jag trodde:P


Sedan dess har jag inte gjort mycket alls, suttit här å lagt patiens och kikat lite på tv.


Imorrn har jag inget planerat, ska kika om det finns tvättid, och möjligen städa lite.


Onsdag ser väl lika död ut den, men på torsdag ska jag in till stan på möte (om jag nu fått pengar det vill säga för annars tar jag mig inte dit, men måste dit enligt soc så får se vad som händer) Och på torsdag eftermiddag är det ännu ett möte, men här i norrsundet.


Fredag, lördag, söndag är det föreställning igen.


Får jag pengar ska jag även försöka hitta lite nya kläder, jeans framför allt, dem jag har sitter inge bra längre.


Usch, jag är sugen på nå gott, nå sött... typ godis, åh, choklad och kaffe... hum...


Lider lite med en vän som har ågren sen i fredags. Aldrig kul med sånt, jag vaknar oftast med ågren dagen efter... men men, sånt är livet när man aldrig kan hålla mun eller betee sig som folk.


Jag vill ha pengar på telefon, fan vad jag känner mig isolerad.


Näe nu spårar det ur och bara blir massa babbel.


Jag är röksugen.


"And sudden I faced
the truth of my dream
my love had only been a picture, a scene
I suppose I needed too believe
didn't want too see
you had never been close to me"

Av Linn - 14 april 2008 01:35

vet ni, det är dem små sakerna som betyder nått.


"Since now, I'm gonna make it alone
Don't try, I wanna be on my own
It's brighter now, I will make it on my own"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards