Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Begäran.

Av Linn - 24 april 2008 17:28

Skriver väl ett blogginlägg här nu då på Saras begäran, dock lite sent, hon hade nog velat ha ett fräscht blogginlägg innan hon slutade men det var en halvtimma försent nu det:P


Vaknade en halvtimme innan bussen skulle gå, och det kändes som att allt gick i slowmotion, men jag hann, fick till och med sitta å vänta på bussen.

Knatade runt på stan ett tag innan mötet skulle börja.


Mötet gick bra, jag fick berätta en massa om mig själv, vad jag har gjort och vad jag vill göra osv. Ja, vi får väl se vart det leder, fick en massa uppgifter som jag ska göra innan nästa möte, som btw är den 15 maj*S*


Ja, fick höra idag av en jag jobbar med att dem sagt att jag skulle vara en av sommarvikarirna där, vore ju kul om jag fick veta det oxå*S*


Åkte hem på halv 3 bussen, då var jag så hungrig att ja inte visste vart jag skulle ta vägen, gick in på konsum å köpte mjölk. In till mamma för å hämta min cola, och vad ligger där om inte min lönespecifikation, fan vad arg jag blir, hade posten nångång gjort rätt och lagt den i RÄTT brevinkast så hade jag kunnat lämna in alla papper till soc idag när jag ändå skulle till stan, men icke, nu måste jag in imorgon igen, fan vad slöseri med pengar.


Ja påtal om pengar förstod jag inte min lönespec överhuvudtaget, jag jobbade en dag förra månaden, + att jag hade blivit tillfrågad om en till dag som jag inte kunde jobba eftersom jag blev sjuk, på lönespecen jag fick nu, stod det att jag bara hade fått 92kr för semesterersättning och att jag hade en karensdag, ursäkta, men vart tog den dagen jag jobbade vägen! Å hur fan kan man få en karensdag om man är vikarie, det går bortom mitt förstånd men men.


Måste som sagt in till stan imorrn igen med papprena till soc, och hoppas på att jag får pengar fort.


Beställde alkohol idag, både för lördagen och sista april, men som min ekonomi ser ut just nu kommer jag inte ha råd att gå ut den sista, om jag nu inte hinner få mina socpengar det vill säga.


Usch jag måste städa, men jag har absolut ingen ork till det.

Borde väl egentligen gå ut nu när det är så vackert väder, men vägrar gå ut själv, är så jäkla tråkigt.


Näe nu ska väl jag ta å göra nå vettigt... men vad?!


Btw, så kan ni ju alltid gå in på http://linnsey87.bilddagboken.se/ och lämna en komentar om ni vill:P


Jag tycker att Sara kan komma hit så vi kan göra gävletrakten osäkert:D


"I'm here alone didn't wanna leave
My heart won't move it's incomplete
Wish there was a way that I could make you understand"


 
 
Sara

Sara

25 april 2008 08:18

Oh, men nu hade jag läsning när jag kom på jobbet istället, kanon det, du är ju typ den enda som är lika kär i bloggen som mig och uppdaterar ofta :D
Hoppas du hinner få dina pengar och att det ordnar sig med lönen och pengarna.
Jag ska försöka komma snart så ska vi äga loss :D
Älskar dig snutt! Puss

http://eckerman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards