Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Pinsam.

Av Linn - 20 april 2008 22:24

Ja tänk om man nångång kunde betee sig som folk, suck! Kvällen igår var kanon, och jag blev alldeles för rund under fötterna, gjorde bort mig totalt, va scenkåt, ramlade av scenen, hade tydligen kört ett sångnummer ur revyn för dem som spelade (fick ja veta alldeles nyss, och jag har inget minne av det alls, undrar vilken låt jag sjöng då, men dem sa att det va grymt så man kanske inte ska skämmas allt för mycket)


Sov hos Sandra och Mattias, åt på grillen innan vi åkte till ockelbo, hade nog inte riktigt nyktrat till under natten, sånt som händer, och när det gör det så är det ju tur att man har vänner som petar i en dextrosol och energidrycker ;)


Ja då var revyn slut då, känns jäkligt konstigt, nu är det ett faktum, jag har inget liv längre, fast kanske hellre ha det så än svälta ihjäl=P (hahaha)


Imorrn ska jag jobba, har inte jobbat på jätte länge så det kommer nog bli jobbigt skulle jag tro, men en rätt kort dag, 8-14=) Och självklart ska jag vara på den avdelningen jag varit på minst, bara för att jag inte känner vårdtagarna alls där, men men måste väl lära mig det nångång å.


Näe undrar om man ska lägga lite patians och sedan sova.



"To make noise I use my breathe
To unlock doors I use a key
When I'm looking for something I use my eyes
Use booze to unlock me"



 
 
Sara

Sara

21 april 2008 08:43

Men haha, vare på fyllan du gjorde det? :P
Trodde det var under själva uppträdandet ;)
Förstår att det känns tråkigt att det är slut med revyn nu :(
Skönt att du ska få jobba lite, även om det tråkigt nog var på fel avdelning :(
Älskar och saknar dig! Puss

http://eckerman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

21 april 2008 22:14

Ja du Linn!! Vad säger man, du e för go du! *Ska ja hjälpa till med nått? Men ja kan rulla ihop den där sladden åt dej* Smöööra!! asg

Puss på dej baby ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards