Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 4 september 2008

Massor.

Av Linn - 4 september 2008 22:59

Som det ser ut just nu har ja massa saker framför mig... men detta är innan jag funderar över vad jag ska och inte ska göra.


  • Revyn i norrsundet
  • Träffar med ockelbo ensamblen (varannan vecka)
  • Sånglektioner
  • Styrelsemöten
  • Produktionsgrupp
  • Sen ska jag ha tid å jobba oxå, om de skulle dyka upp något.


Tror inte det var nånting mer, styrelsemötena är bara engång i månaden och vill fortsätta vara med där, så där blir det ingen förändring, produktionsgruppen  är det lite sent å säga ifrån sig nu, så den får stå kvar där den med.

Sånglektionerna är jag osäker på, om jag ska göra det iår blir det ingen finalrock för min del, dem senaste 2 terminerna har det bara blivit fiasko och det klarar jag mig utan, så är det värt de, allt arbete utan att visa upp det? och kommer jag ha råd? jag tycker ju iof det är jävligt kul

Revyn i norrsundet ser det väl ut som att de blir just nu, vet inte om jag kan tacka nej, skulle nog få så dåligt samvete.

Men därimot ockelbo, som de ser ut nu så tror jag att jag stryker det, kommer jag ha tid, ork viljan? just nu känns det inte så, men visst som vanligt kommer jag väl ånga mig vad jag än bestämmer.


Kommer iaf inte finnas tid för nånting annat, alls... JAG behöver HJÄLP, snälla hjälp mig, skulle behöva nån att diskutera detta med, bolla ideer, nån som verkligen känner mig, nån som vet vad det innebär...


Men det ser iaf inte ut som att jag kommer åka bort förns till jul nångång, om jag har tur, alltså inget borlänge, inget sveg...


Someone just shoot me!

 
 
Ulf

Ulf

5 september 2008 00:04

Hörru jag ska försöka ta mig till dig *krama* så får vi träffas ialla fall ;) du har säkert fullt upp men lite kan vi ju säkert träffas ju eller hur :D

http://ayu.skitbil.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards