Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 4 september 2008

Skitdag.

Av Linn - 4 september 2008 15:03

Idag är en sån dag när man inte ska prata med mig alls, jag är lättretlig och osocial och vill helst av allt bara gå å gömma mig nånstanns.


Vet inte varför. men enda sen jag vaknade imorse är det något som varit fel, vet inte vad.


Ingenting känns roligt, jag vill inte göra nånting.


Jag trivs inte i lägenheten heller kom jag fram till idag, men det är nog bara en svacka, men den känns inte som ett hem, det känns mest som en plats där jag är för att inte vara ute, inte hemtrevlig alls...


jag har ont överallt, är stel som fan...


egentligen borde jag väl beställa en tid på HC men jag vet fan inte om jag vill/"vågar"...


igår låg jag å tänkte på det här med ockelbo, om jag kommer ha tid/orka med, och då kom jag fram till att jag skulle säga ifrån, imorse när jag vakande var jag inte lika säker längre, jag kan fan inte fatta beslut, och just nu känns de som att jag inte vill göra nånting alls av allt... hur fan ska ja göra?


idag är en sån dag då jag önskar att jag inte fanns...

 
 
Sara Sunshine

Sara Sunshine

4 september 2008 16:29

Du känner nog bäst själv hur du verkligen vill göra, om du har någon ork för det. Du får ta dig en riktig funderare :)

Nej men är hon nå söt eller?! :D

http://eckerman.bloggagratis.se

 
Cornelia

Cornelia

7 september 2008 20:23

Söt kisse:)

http://www.conke.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards