Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under januari 2009

Av Linn - 3 januari 2009 13:40

Ska strax bege mig ut i det kalla vädret, ska gå en promenad med Camilla. Kan verkligen behövas efter allt skit jag ätit nu senaste dagarna=)


Sara åkte hem igår, tråkigt eftersom det är så kul att träffa henne, vi träffas ju så sällan. Men är inte van att ha folk här, är ju van att vara själv.


Måste städa här, får se om det blir idag eller om de blir någon annan dag:P


Fan, ja är så sjukt trött hela tiden, iof vet jag vad de beror på men ändå.


Har blivit slarvig med tabletterna oxå, i förrgår glömde jag ta dem, och igår kom ja på att ja skulle ta tabletterna när jag hade gått å lagt mig å släckt å allt.


Jag tycker att de ska bli nästa vecka nu=) spännande=)


Har väl inte så mycket mer att tillägga. Förutom att de är kallt, så kallt, så här kallt brukar det inte vara=(


Näe allt för mig, tack och hej!

Av Linn - 1 januari 2009 16:32

Ja, då var det nytt år=) Spännande spännande=)


igår var en mysig dag, jag och sara gjorde mat och bjöd hit mamma, åt kladdkaka till efterätt, mums=)


Sara lockade håret på mig igår, tyckte lite synd om henne eftersom de tog såå lång tid.


Efter middagen och efterätten sjöng vi singstar till och med mamma sjöng typ 2 låtar, skojj=) Sedan spelade vi yatzy och käkade vindruvor, godis och nötter=)


Till tolvslaget gick vi ut och mötte camilla och thomas, dem hade med sig skumpa till sara=) jag skålade i cider, kikade på fyrverkerier å så=)


Mamma gick hem och jag å sara gick upp, spelade lite mer yatzy och så spelade vi 10000=)


Sedan la vi oss å spelade poker=) Släckte väl runt halv 4.


är trött som fan idag=/

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards