Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Linn - 30 januari 2009 21:40

Shit vad jag vill köpa en massa nu, har lite grejer på IKEA jag vill inhandla så jag får iordning på min "hörna" i vardagsrummet, ska höra med mamma om vi ev kan åka till Valbo till veckan.

Sen beror de ju förstås på hur mycket pengar jag får oxå.

Beställde lite kläder på Ellos idag oxå, men inge mycket alls, så mamma, du kan vara lugn=)


Bar ner den gamla bokhyllan i förrådet idag, gjorde det själv för ja orkade inte vänta på att nån skulle ha tid å hjälpa mig.

Ja, kom nyss upp ur ett varmt bad, skönt skönt=)


Har varit i Bergby nu på kvällen och hjälpt Jennie duka inför dopet imorgon!


Osså måste vi självklart säga GRATTIS till min MAMMA eftersom hon har jobb i en månad nu, så skönt att det verkar lösa sig=)


Ja, jag vill bara att de ska bli nästa vecka nu så ja kan handla mat, är så skönt med en full frys och fullt kylskåp, när man kan variera maten och inte äta samma sak varje dag, och inte bara käka makaroner!


Näe, ska väl kolla veckans supernatural avsnitt, har nämligen inte gjort de än.


Ha de gött!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards