Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Linn - 20 januari 2009 22:19

Idag körde vi igång med repetitionerna av Jävla finnar... eftersom dem ska spela i gävle till helgen=) Ska bli spännande!! Boka biljetter nu, det börjar nämligen ta slut.

Det var iaf trevligt att träffa alla igen, även om inte jag var det minsta på topp, men men. Får försöka ta nya tag imorgon.


Annars har ja inte gjort nånting idag.

Va hem till mamma en sväng för att ge henne stöd, tror inte jag lyckades så bra men men.

Tycker alla kan skicka en varm tanke till min mor just nu. och en ond tanke till a-kassan!!


Måste oxå säga GRATTIS till Vicki som fick en underbar liten dotter igår! Välkommen till världen Thea!


Imorgon ska jag in till staden med syster och Anders, dem ska klippa sig.

Hoppas bara att vi inte blir inne så länge, för tror inte ja komme orka de. Ska fan åka in med halv 10 bussen, det är jag INTE van vid! men men!


Är hungrig men orkar inte laga mat, så det blir å försöka ignorera det och försöka slappna av med ett angel avsnitt som vanligt. Eller så värmer jag nån bulle ;)


sov gott!


Du gör mig sjuk!



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards