Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Linn - 3 januari 2009 22:47

Vart tog dagen vägen?


Jag vaknade, tog en promenad, fikade hos mamma, sov en stund, tog ett bad och nu sitter jag här?? Tiden har bara flygit..


hoppas ja kan sova inatt, ska ju "jobba" på barnfesten imorgon=)

Ska vara nere på folkan kl 1, hoppas de kommer gå bra, håll tummarna för mig =)


Näe undrar om man ska ta å kolla på en film, eller kanske lösa korsord, eller ev spela poker? hum... tål att tänkas på.

Av Linn - 3 januari 2009 13:40

Ska strax bege mig ut i det kalla vädret, ska gå en promenad med Camilla. Kan verkligen behövas efter allt skit jag ätit nu senaste dagarna=)


Sara åkte hem igår, tråkigt eftersom det är så kul att träffa henne, vi träffas ju så sällan. Men är inte van att ha folk här, är ju van att vara själv.


Måste städa här, får se om det blir idag eller om de blir någon annan dag:P


Fan, ja är så sjukt trött hela tiden, iof vet jag vad de beror på men ändå.


Har blivit slarvig med tabletterna oxå, i förrgår glömde jag ta dem, och igår kom ja på att ja skulle ta tabletterna när jag hade gått å lagt mig å släckt å allt.


Jag tycker att de ska bli nästa vecka nu=) spännande=)


Har väl inte så mycket mer att tillägga. Förutom att de är kallt, så kallt, så här kallt brukar det inte vara=(


Näe allt för mig, tack och hej!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards