Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Linn - 9 januari 2009 20:15

Idag har det varit en skön dag, har varit jätte fint väder, riktigt vår väder, I love the spring=)


Vi kl 14 tog jag och Camilla en promenad runt stugfjärn, bra skönt att komma ut=) Måste försöka rycka mig i kragen å komma ut oftare.


När ja kom hem tittade jag färdigt på filmen jag började kolla på igår och sedan började jag kolla på en film till, men mitt i ringde mamma och behövde hjälp med maten eftersom min systerson ramlat och gjort sig riktigt illa så mamma var tvungen å hjälpa honom. Så det var bara att kuta dit och göra färdigt middagen, tacos=)

Blev bjuden på mat, till efterätt blev det chokladpudding.

Och sedan satt jag och mamma å pratade en massa strunt med en kopp te och en godispåse... kan lova att magen är stor efter allt de där:P


När jag kom hem igen kollade jag färdigt på filmen, å nu sitter jag bara här.


Väntar på mamma som skulle komma hit nångång under kvällen och kika sin mail. Tycker så synd om henne, hennes dator har kraschat och och alla hennes skolarbeten ligger på hårddisken, som inte verkar gå att rädda. Ni kan få hålla tummarna för henne att de löser sig på något vis.


Well, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på om man ska ta ett varmt bad, har badat ofta sista tiden, har jag blivit ett "bad freak" månne, men de är ju såå skönt å slappna av i det varma vattnet å läsa lite i nån bok=)


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards