Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linn - 27 januari 2009 18:44

Är ni redo för hemligheten jag skulle avslöja idag?


Jo så här är det...


Att jag...


SKA BLI MAMMA!!!


Var in och tittade på miraklet idag, för att fastställa vilken vecka jag är i, och enligt läkaren är jag i v.14 och det tycker jag låter helt riktigt=)

Det är helt sjukt underbart att det faktiskt växer något i min mage.

Det var en livlig liten krabat som inte låg stilla många sekunder, den sparkade och hade sig nå fruktansvärt. Så de blev inte super bra kort, men bättre än inga alls, lägger upp båda 2 här på bloggen så ni kan se mitt lilla underverk!


De flesta av er visste nog redan om det, men har inte velat gått ut med det riktigt innan jag visste vilken vecka jag var i. och hade gått förbi vecka 12.


Camilla och Mamma var med, och det var skönt att ha någon med sig där inne, och dela denna stund med=) Första gången man får se sitt eget barn, ja jag kan inte beskriva känslan riktigt.


Längtar tills man får ställa iordning inför att bebisen ska komma, och längtar naturligtvis tills lillen är här=) Den 25 juli fick jag datum, men det var bara preliminärt, om ca 4 veckor ska jag på ultraljud igen, får se vad dem säger då.


Nå, nog om det, har nu fått Camilla och Thomas bokhylla, så ska alldeles strax göra iordning den å ställa in alla grejer å så, så att man kan sitta i soffan igen.


Imorrn är det klippning som gäller, ska bli skönt att äntligen får göra nånting åt håret.


Näe nu måste jag in å fixa i vardagsrummet så jag får det gjort nångång!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards