Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Linn - 15 januari 2009 22:31

Idag låg jag å drog mig länge länge, men när jag väl klev upp slängde jag i mig frukost å sen begav jag mig ut på en promenad med Camilla, gick stugfjärn som vanligt.


Kallt som fan va de ute så när ja kom hem höll ja på å frysa ihjäl fast jag la mig under täcket, så efter ett tag kröp ja ner i ett varmtbad...


Kikade lite på Angel, å gjorde sedan mat.


Kollade lite mer på Angel å gick sedan hem till Camilla och Thomas som bjöd på semla och kaffe, mums=)

Spelade sedan chicago och plump, och till de åt vi godis=)


Camilla hade varit söt å köpt en mjölk till mig, så imorgon blir de te till frukost och mjölkstuvade makaroner till middag tror jag, GOTT!!


Har väl inte mycket mer att säga, har inte hört någonting om jag ska vara barnvakt åt gullhjärtat imorgon, och ska jag inte det så får jag iaf en nattgäst, Astrid kommer nämligen hit å ska bo hos mig medans mamma är i Uppsala, vi får se hur det blir. Tyvärr så löper Astrid så de kommer vara blod överallt...*S* Katterna lär ju inte bli överförtjusta heller skulle jag tro!


Näe tack och bock!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards