Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Linn - 4 januari 2009 21:05

Ja, jag och Camilla har varit nere på folkan idag och hjälpt till på barnfesten, massa kakor och bullar som skulle delas upp och läggas fram, saft som skulle blandas och kaffe som skulle fram.


Gick kanon bra, förrutom ett litet missöde som jag och en back glas var inblandad i, råkade ha ner backen på golvet så ca 20-25 glas gick sönder, som tur var va de inne i diskrummet och bara bekanta närvarande, annars hade jag nog skämts ihjäl! Men men, sånt som händer:P


Ja har väl inte så mycket mer att delge er, förrutom att ja är svin trött... imorgon ska ja sova läääänge!


Ska ev kolla på kattungar imorn mer =)

Av Linn - 4 januari 2009 12:01

Fan vad jag har sovit dåligt inatt, somnade med huvudvärk och illamående, har vaknat konstant under hela natten, och vaknade med huvudvärk.


Är trött som fan, men om mindre än en timme ska jag vara nere på folkan, ser inte fram emot det alls, men förhoppningsvis går det bra.


Ska alldeles strax slänga på mig nå kläder och torka håret å sminka mig, men inte riktigt än... orken finns inte riktigt där.


Kommer väl ev en uppdatering till senare idag.



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards