Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Linn - 14 januari 2009 21:40

Har jag mottagit som en gåva från mina grannar, dem tackade för hjälpen och överlämnade chokladasken till mig=)

Bjöd hit mamma och Camilla, så vi mumsade choklad å drack te tillsammans, var väldigt trevligt=)


Annars har jag varit ute på promenix med Astrid och Camilla idag, mötte även Lena med Hugin och Wilma så vi gjorde sällskap=)


När ja kom hem satte jag igång å diska, vika tvätt och städa, så nu är de gjort å de känns jäkligt skönt=)


Har sedan dess inte gjort mycket alls, slappnat av i ett varmt bad, var nog rätt spänd för jag blev helt snurrig i huvudet av de varma vattnet, och när jag klev upp så blev de svart ett tag å lite yr i bollen, men de gick över som tur var=)


Resten av veckan är lugn, förrutom på lördagen då vi ska upp till Ockelbo på julplundring med Teater gänget, måste dock försöka få tag på 60 kr så att ja kan köpa en påse till fiskedammen, nånting nödvändigt och nånting onödigt, jag är så fruktansvärt fantasilös så har ni några tips om vad de kan vara förnågot så skriv skriv skriv, jag behöver alla tips ni kan komma med!!!


Just ja, ska ev vara barnvakt fredag till lördag oxå, åt mitt lilla gullhjärta Anders, men jag vet inte eftersom systeryster inte hört av sig något mera.

Och på söndag skulle jag vara barnvakt å sötnosen Robin en sväng medans de är revy träff=)


Nästa vecka drar Jävla finnar igång igen, rep i veckan och föreställningar inne i Gävle den 23,24,25!!


Näe nu ska jag kika på några avsnitt av Angel och sedan sova lite!


Förresten, jag skulle vilja att alla skänker en liten tanke till min älskade vän Sara som behöver en massa varma tankar!

Sara jag tänker på dig! Love U pumpkin!



Av Linn - 14 januari 2009 00:30

Dagen har varit totalt händelselös..!


Jag och Camilla tog en liten promenad med Astrid, å sen har det inte hänt ett dugg... jag har sovit, inte direkt ovanligt.


Tog ett varmt bad förrut oxå, mysigt=)


Ligger nu i sängen å kikar på Angel, ska se ett avsnitt till tror jag innan det blir att lägga ner huvudet på kudden.


Vad tror ni morgondagen har att erbjuda?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards