Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Linn - 30 oktober 2008 23:30

Det snöar ute och blåser fan, skit kallt, brr..


GRATTIS Jennie och Anders till en liten pojke:D Äntligen ska jag få snusa bebis:D


Nu är min favorit ulf här iaf, trevligt trevligt:D


Ja, har inge mer alls å säga.

Av Linn - 30 oktober 2008 14:59

Nu har jag även varit ner på konsum och handlat lite, och tagit en dusch, men de där jävla varmvattnet ville inte riktigt vara med, blev inte riktigt varmt  å sen blev de ännu kallare, jävla skit ställe man ska bo på!


Ska hem till madde om ca en timme, hon ska bjuda mig och camilla på middag, hemlagade hamburgare! Kommer bli så gott, tack madde:D


nu ska ja torka håret å sminka mig å gå över till camilla!


hej svejs!

Av Linn - 30 oktober 2008 12:09

Är sååå trött, helt slut, klev upp 10 i 10 när telefon ringde, så nu är arbetsgivarintyget fixat iaf, känns rätt skönt.


Har sedan dess städat hela lägenheten, dammsugit, torkat golven, diskat, osv.


Ska gå ner på konsum om ett tag, så fort camilla piggnat på sig lite.


Jaha, vad ska ja göra resten av dagen då? Kommer bli en lååång dag*S*


Osså måste alla hålla tummarna för att Jennie å Anders får en liten bebis idag:D Hoppas allt kommer gå bra:D

Näe kände att jag hade väldigt lite att delge er just nu... kanske kommer en upd sen.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards