Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Linn - 15 oktober 2008 22:54

Har jag haft några timmar nu, ont som fan, tog en ibumetin för nån timme sen, men den verkar inte vilja göra någon nytta*S*


Har som vanligt inte gjort nånting idag, va ute å gick en promenad med Camilla förrut idag.


Ja, imorrn är första repet för pjäsen som ska ha premiär i slutet på november. Får se om man kanske får nå grepp om vad det egentligen förväntas av mig eftersom jag sitter i prodgruppen, jag har seriöst ingen aning.


På lördag fyller mormor år, får se om jag följer med mamma dit, största frågetecknet är ju om jag kommer palla det?


Maria ringde flera gånger idag, men jag svarade inte eftersom jag förstod att hon skulle fråga om ja kunde jobba, så hon hade tillslut ringt till mamma, och varit orolig... hoppsan, men men, mamma förklarade hur det låg till och Maria förstod som tur var, och hälsade att hon tänkte på mig. Sånt värmer=)


Och ja, jag orkar oftast inte svara i telefon, och det har ingenting med er att göra, det är bara så det ligger till.Försök ha tålamod med mig, och försök förstå. Det kommer gå över, vet inte när, men nångång.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards