Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Linn - 11 oktober 2008 20:43

Var en riktigt dålig film, kollade på den idag, skit kass!


Camilla var över en sväng och hjälpte mig att klippa klorna på katterna, trodde att jag förstört allt jag byggt upp med Sky på senaste tiden, för det var inte lätt att få tag på honom, han var skit rädd, fräste, jamade och svansen var många ggr större än va de brukar vara.

Han skydde mig som pesten efteråt och sprang så fort han såg mig, men som tur va verkar han ha kommit över det, för alldeles nyss kröp han upp i knäet på mig och nu ligger han här bredvid och spinner*puh*


Annars har jag inte gjort nånting idag.

Kollar just nu på musikmaskinen, Caroline Af Ugglas är med, usch vad jag inte gillar den människan.


Ska ta å ställa väckarklockan oxå så ja inte sover så länge imorrn, Jennie ska komma hit på kaffe imorrn kl 11=) Ska bli trevligt.


Jag har världens bästa vänner, finns ingen som kan ha bättre vänner än mig.

Av Linn - 11 oktober 2008 13:03

Var ingen bra dag, orkade inte med att prata med folk och hade telefon avstängd mestadels av dagen, och loggade inte in på msn först på kvällskvisten. Men kära vänner, ni behöver inte vara oroliga, får sånna dagarn ibland när jag absolut inte orkar prata med nån, när allt bara känns extremt jobbigt.


Idag känns de lite bättre, fortfarande trött och orkeslös men idag orkar jag prata iaf, har försökt fått tag på pappa men de går inte bra, å syrran va i duschen när ja ringde, dem kom ju hem från grekland igår natt, så funderade på om man skulle åka dit å se hur bruna dem är=)


Näe, som sagt så är inte orken på topp så ja orkar inte skriva nå mer.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards