Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Linn - 9 oktober 2008 12:47

Nu är p-stavena borta, hade tid halv 11, fick skjuts in med Anders, Thomas och Camilla.

Va ju skapligt trött eftersom jag va tvungen å kliva upp kvart över 7 imorse för å ha på bedövningssalvan som förovrigt kladdade som fan (jag och flytande saker går inte ihop)


Jaja, när ja kom dit fick ja komma in på engång men hon som skulle göra de va sjuk så ja fick en annan.

Det gick tok fort att ta ut den, men jag mitt dumma spån tittade ju på, kan lova att de va skit knepigt, se dem skära i armen och att det blir ett jack eller vad man ska säga men det känns ingenting, sen när hon började pilla med den där staven och karva med skalpellen började jag må illa så fick instruktioner att titta bort, kommer drömma mardrömmar om de där eller nå... usch! Men men, allts om allt från det att ja fick komma in tills ja gick igen tog de nog bara 10 min,


Jaja, käkade max på vägen hem, som tröst för att dem hade skurit i mig:P


Nu är ja hemma igen och är toktrött, vilket märktes i bilen med eftersom jag hade världens dampanfall, började asgarva åt ingenting å garvade huuur länge som helst tror ja.


Har förresten hoppat av revyn oxå, och tackat nej till en annan pjäs.


Och på måndag är det läkarbesök...=S



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards