Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Linn - 1 oktober 2008 22:03

nu tänker ja va så där onödig å tråkig igen...


SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?: ja
2. är du lycklig?: nej
3. är du uttråkad?: ja
4. är du ledsen?: konstant
5. är du italienare?: nej
6. är du cooling?: asg

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
2. har du någon gång blivit sårad?: ja
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja
5. har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: nej
6. gillar du någon just nu? :  nej

SENASTE
1. telefonsamtalet du fick?: camilla
2. personerna/personen du var med?: syrran
3. roligaste grejen som hänt?: öhm
4. personen du smsade: sara
5. du tillbringade natten med?: :P
6. du kramade?: don´t know

Av Linn - 1 oktober 2008 20:31

Sitter jag och tittar på nu, men missade ju första halvtimmen eftersom jag är så jäkla glömsk, tur man har vänner som påminner en:D


Idag har jag varit hemma hos systeryster å sagt hej då, eftersom hon åkte till Arlanda idag och imorgon bär de av till Grekland, kan ju tala om att jag är jävligt avundsjuk, speciellt eftersom de är sånt rusk ute.


Kom hem vid 4 igen å sen dess har ja inte gjort mycket, suttit vid datorn, suttit vid tv:n, lagat mat å så, tråkigt helt enkelt.


Katterna ligger och sover på varsin sida av mig å är nog lite avis på dem med, som kan sova...


Imorgon är det styrelsemöte, men ska ja va helt ärlig funderar ja på å strunta i de, och om jag ska va ännu ärligare funderar ja på å strunta i arbetsdagen på lördag oxå, får jäkligt dåligt samvete men vet inte om ja orkar, alla andra kan ju vara borta från styrelsemöten så varför kan inte ja? tror ja varit med på varenda ett, kanske missat ett eller nått... å arbetsdagen, ja jag va ju faktiskt där sist... får se hur ja mår å hur ja känner.


vill att de ska bli reklam nu så ja kan ut å röka, är röksugen


näe får se om de blir en upd senare...

Av Linn - 1 oktober 2008 00:31

Har precis haft ett långt telefonsamtal med Emelie, det var så skönt å prata med henne igen, det var såååå längesen, måste bli ändring på det.

Saknar verkligen henne, tänk vad roligt vi haft i våra dagar.

Är ju så fruktansvärt dålig på å höra av mig, fan jag måste ändra på mig.

Tack för att du ringde vännen, var jätte roligt å prata med dig.

Älskar dig <3

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards