Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Linn - 20 oktober 2008 23:28

Gud vilka muskelryckningar jag har, eller nervryckningar, inte så noga, men det är som att det är nån liten tomte där innanför huden som hoppar upp och ner bara för att vara irreterande, men men, förhoppningsvis går dem över om nån dag, har dem ju inte hela tiden som tur är, då hade ja ju blivit tokig.


Kom på att jag glömt att berätta om en liten pinsam incident som hände förra veckan, ni som känner mig vet ju att ja är väldigt klumpig, och jag var hemma hos camilla och thomas och thomas stod å kikade in i kylskåpet å ja skulle gå ut i hallen å hämta mina cigaretter och tänkte att jag kunde ju lika gärna krypa under kylskåpsdörren istället för att be han flytta på sig, så sagt å gjort de gjorde ja, kruxet va ju bara att ja reste mig alldeles för tidigt så ja fick kylskåpsdörren i ryggen och flög fram å landade på ena knäet, gjorde rätt ont kan ja tala om, osså var de ju en stackars juice förpackning som blev alldeles knölig. Lite pinsamt va de, men tur att de va hemma hos dem å inte hos nån annan, då hade ja nog skämts ännu mer.


Ja har inte s å mycket mer att berätta, fick mina ljus idag=)

Av Linn - 20 oktober 2008 14:23

Har sånglektion idag igen, är livrädd att de ska bli som förra gången, vill egentligen inte gå dit, men jag måste... men är som sagt livrädd...


Händer väl inge annat i veckan vad jag vet, det enda är att ja måste försöka ta mig in till fk...


fick en räkning idag som jag inte hade räknat med, jag som ev har pengar till hyran bara, jag har faktiskt ingen aning om ja kommer ha råd med den heller.

Å inga pengar på telefon men men...



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards