Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Linn - 24 oktober 2008 21:41

Trodde jag va bättre, men tji fick jag, ju närmare kyrkan vi kom desto hårdare började hjärtat dunka, och jag ville bara därifrån, åka hem igen och inte träffa folk.

Gick ju rätt bra iaf, men började inte må bättre förns mot slutet.


Ja nu undrar säkert ni vad jag gjorde i kyrkan, jo va där å kikade på prästen och bolagets orkester som hade fixat en elvis kväll med förmån för Ådalas Arbetarmuseeum. Visst de va jävligt bra men som sagt så klarar ja inte av folk längre, jag har väl för fan aldrig haft problem med mycket folk förr, blir så arg!!!


Annars har ja inte gjort nånting idag, kollat på en film, first sunday, och så har ja kollat på veckans supernatural avsnitt och måste säga att det var jävligt bra, skrattade rätt mycket åt dean, han är kung!


Sen har ja även varit jävligt störd på mina grannar, ska man hitta nå omognare får man leta länge!


Jag är ledsen...

Av Linn - 24 oktober 2008 00:11

Mamma skulle ställa upp nu, hon har ju gjort de hittills, men tydligen inte längre...


har återbesök hos läkaren på tisdag, har inga pengar att betala besöket med, borde man ställa in? Åh vad less jag blir...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards