Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Linn - 28 oktober 2008 20:14

Idag fyller min kusin 22 år! GRATTIS! 


Läkarbesöket gick bra, är sjukskriven hela november och nästa läkarbesök är 25 nov.


Efter läkarbesöket åkte jag hem till Jennie, drack kaffe och kollade på "grisen i säcken" Gud vad jag gillar galenskaparna.


Inte gjort så mycket mer idag, varit ute å gått med Camilla och Astrid.


Pengarna är slut eftersom ja köpte cigg idag, känns som att de kommer bli en bra månad, not. Men hade iaf fått papprena från fk idag, men fortfarande inte ringt om arbetsgivarintygen, måste ta tag i det.


Näe, imorrn blir de till å tvätta å ev städa, å sen är de produktionsmöte på kvällen, ska bli kul å träffa america, har ju inte varit med på ett enda möte som hon varit med på, ska ska bli trevligt å se vad de är för filur som skrivit manus till pjäsen=)


Tycker att Jennie ska ta å klämma ut ungen snart, jag vill snusa bebis!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards