Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Linn - 18 oktober 2008 23:50

Idag fyllde mormor år så vi var där å firade henne. Var jobbigt med alla människor, å alla ska överösta alla och prata i mun på varann, men de gick iaf, och jag slapp både frågor och medömnkande.


Somnade på soffan när jag kom hem, och sedan har ja bara kollat på tv, singalong, extra extra och sista timmen på Beck- Monstret.


Kan åka till östersund på torsdag om jag vill, men jag vet inte, tror att jag stannar hemma.


Imorrn ska ja ner på folkan å läsa en av dem kvinnliga rollerna i pjäsen eftersom ingen av dem kvinnliga skådespelarna kunde denna helg, så ska dit å hjälpa till så karlarna kan repetera iaf.


Måste in till fk till veckan å se va dem säger, måste även ringa om arbetsgivar intyg, men vet inte riktigt vilka jag ska ringa å sen har ja inga pengar på telefon heller så då är de lite svårt.


Jag är i stort behov av massage...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards