Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Linn - 2 oktober 2008 23:10

Måste nog erkänna att jag är lite arg... eller näe arg är helt fel ord, besviken passar nog bättre.


Det var ju inte så här de skulle bli... varför ska jag alltid ha så höga förväntningar, eller alltid hoppas på saker som jag vet aldrig skulle gå...

Av Linn - 2 oktober 2008 18:51

Där har jag varit idag, camilla ringde å ville åka in så de va bara å hoppa in i duschen, jade 20 min på mig å tro på fan att ja klarade de, hade tillochmed några minuter till godo.


Köpte vax och födelsedagspresent till camilla=)

Var in på Babyproffset oxå, hittade en barnvagn, en spjälsäng och en skötbädd som jag vill ha... sååå jävla fina=)


På bussen hem satt vi å flummade med Ewelina, de var trevligt, hon är ju så yr:P


Ja tänkte att ja skulle testa de där jävla vaxet iaf, å jävlar va ont de gjorde å de va klister överallt, aldrig igen säger jag bara aldrig igen.


Ska vara hundvakt imorgon och på lördag, usch jag vill inte, men jag måste.



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards