Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Linn - 21 oktober 2008 23:37

Ja, har inte dammsugit å så men har iaf plockat lite här hemma å diskat å så, så nu återstår bara dammsugningen får se om de blir av imorrn.


Va hem till camilla en sväng å hjälpte henne å bära in soffan från datarummet till vardagsrummet eftersom dem hade slängt sin andra soffa idag.


Annars har ja inte gjort nånting idag, men så ser ju alla mina dagar ut, orkar ju inte med nånting och drar mig för å träffa folk så.


Jisses vad tiden går sakta... nån som vet nå sätt att speeda upp tiden lite?


Jag vill ha pengar!

Av Linn - 21 oktober 2008 15:43

Jul. igår när jag låg å skulle försöka sova va julgranskulor, julgran, adventsljusstakar och julskinka det enda ja kunde tänka på, mysig belysning och bra julsånger.Hade ju varit mysigt att dela julen med nån men de får väl vänta nått år till som de se ut.


Annars idag har ja inte gjort mycket, kollat på senaste avsnittet av one tree hill, och funderar på om ja ska orka städa, det är verkligen dags för det...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards