Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under juli 2008

Av Linn - 5 juli 2008 21:24

Vet inte om du brukar läsa min blogg Emelie, men om du nu brukar de så lyssnade jag på mobilsvaret du lämnade inatt. Du är en sötnöt, vet du det?

"Liiiiiiinn, du svarar ju inte, det är ju vååååååran låt!!!!!" Så jävla söt:D

Satt där på jobbet och lyssnade och fick en massa gamla minnen i skallen.

Hörde ju den låten på ockelbomarknad oxå, och då ägnade jag många tankar till dig vännen. Saknar dig som fan ska du veta!!!! <3


Ja, annars har jag jobbat idag, gick relativt bra, ibörjan va det lite jobbigt med det ordnade upp sig, var som ett yrväder där ett tag villket resulterade i att jag hade gjort iprincip allt en timme innan jag slutade, hade en kvar som skulle lägga sig bara, men hon ville inte lägga sig förns halv 9.


Slutade inte förns kvart över 9 egentligen men natten var tidigt så jag var hemma redan 5 över, skööönt:D


Imorrn börjar jag jobba igen 7 men ska åka med Maggan som börjar kvart i så vi åker väl härifrån halv, men det gör jag ju på vardagarna ändå så det är ju inge ovanligt.


Näe nu ska nog jag gå ut å röka, och göra en virussökning på datorn.


So long!



Av Linn - 4 juli 2008 22:38

Har just kollat på The Chronicles of Narnia Prince Caspian, alltså den andra filmen! Och jag säger bara, OH LORD! jag älskar sånna här filmer, just loooooove it! Sagan om ringen, Eragon, Narnia, mer sånna filmer tack!


annars då? nja har varit en uber skön dag, tack för det, är kanska paff över att det va fint väder, har ju en tendens att inte vara det när jag är ledig.


Har tvättat å så idag,


Har inte mycket alls att skriva faktiskt, är helt överväldigad av narnia! Jag vill oxå ha ett fantasiland!

Av Linn - 4 juli 2008 14:10

Yes, har varit iväg och badat i Orrnäset, eller så mycket badning blev det inte, mest blöta benen eller vad man ska kalla de:P


Jag, Camilla och Nettan var det som begav oss dit. Trevligt som tusan och varmt som fan!


Solade lite oxå, så man kan ju hoppas att man fått lite färg iaf.


Blev ingen klippning idag tyvärr.


Fan ja är jätte sugen på en sallad! Typ kycklingsallad skulle sitta jäkligt fint nu! Ge mig!


Längtar som fan tills nästa helg, ber till gudarna att tiden ska gå fort!


Av Linn - 4 juli 2008 10:31

Tar och drar en sammanfattning här av gårdagen.


Började jobba 06:45, ingen ville kliva upp så morgonen gick sent.

Sen gick eftermiddagen oxå sent iof, kändes som att kl aldrig skulle bli 4, vilket nog berodde på det vackra vädret och på att jag är ledig idag!!


Sedan knatade jag hem till syster yster och hennes familj eftersom min svåger fyllde år igår! Grattis i efterskott!

Kom aldrig hem därifrån heller kändes det, hade ont i huvudet och var trött.

Runt 9 åkte vi hem.


Då gick jag hem och bytte kläder å sen ner till hamnen där Camilla, Thomas och Jimmy befann sig, fiskade lite (dem fiskade jag tittade på) Thomas fick 2 gäddor men både slet sig. Camilla nappade det ingenting hos.


Kom sedan hem, och gick och la mig.


NU SKA JAG ÅKA OCH BADA!!!!

Av Linn - 2 juli 2008 21:49

Näe, de vill jag väl inte påstå att det gjorde, en sån dag som man inte borde ha klivit upp ur sängen ens engång.


Trött som fan nu, ska väl gå å lägga mig snart skulle jag tro.


Hoppas dagen går fort. Har en dusch imorgon, å sen må ja väl ringa å felanmäla 2 grejer på jobbet å, om ja inte låter nån annan göra det, den där jävla växeln tycker ju inte om mig, sist jag ringde hamnade jag på 2 olika ställen när jag ringde SAMMA nummer, men hamnade inte där jag skulle fast nummret va dit, knepigt knepigt.


Ska klippa mig på fredag, så måste ha tag på pengar!


Och den 12:e blir det grillning och party, längtar som fan, men måste försöka få tag på pengar till de å, annars går det åt skogen och det blir en helg hemma igen! Får se vad som händer, ska försöka flörta med mina päron lite ;)


Fan, jag måste ha körkort, de här kommer inte funka mycket längre till, men dyrt å skit, och har jag orken? tänk om jag inte skulle klara det? näe för mycket frågor, de får nog vänta ett tag.


Har pengar till bussen till jobbet imorgon, men inte hem, så det är bara att hoppas att jag jobbar med nån mer från N-sundet som jobbar till 4.


Näe nu ska ja röka, sen ska jag försöka sova, håll tummarna för att de lyckas.

Av Linn - 2 juli 2008 12:47

Känns som att jag är påväg att bli sjuk, vaknade med ett tryck i huvudet och täppt i näsan å så, men har fan inte tid å bli sjuk.

Även som de skulle vara skönt att bara vara hemma!


Ska väl snart knata iväg ner till bussen och åka iväg till jobbet, känner inte alls för det! hoppas kvällen går fort och att den framförallt går smärtfritt, känns inte som att jag kommer orka med nå fnurr nu!


Imorrn börjar jag tidigt igen, men på fredag är jag ledig!


Undrar om man hinner med att ha rast ikväll då? och vem jobbar jag med?


näe hej då från en trött och slut Linn.

PS.

Av Linn - 1 juli 2008 21:45

Tog ett snabbvarv med dammsugaren idag!

Av Linn - 1 juli 2008 21:34

Idag har det varit såååå härligt väder, började ju inte bra, men inte gör de mig nånting eftersom jag jobbade:P


Blev bjuden på middag av mamma, gott va de:D tack:D


Sen har ja varit med Camilla, Thomas å Jimmy och fiskat, trevligt att vara ute i solen när det väl är fint:D Börjar kl 2 imorrn så antagligen kommer jag inte hinna njuta av solen nånting, om de nu blir soligt det vill säga.


Idag är det en funderar dag!


Fan, jag har glömt bort hur man gör!!!!!!!! Får se hur det går*S* nervös!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards