Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Linn - 30 juli 2008 23:51

Jag borde verkligen gå å lägga mig. Men ja orkar inte... känns som att ja bara kommer ligga å vrida å vända på mig... får se hur det blir...

Av Linn - 30 juli 2008 22:31

Av Linn - 30 juli 2008 21:37

Tror jag kommit in i en sån här hemsk period igen, fan, hoppas den går över fort, fort som fan för ja orkar inte med.


Och är så less på alla som ska lägga sig i hela jävla tiden, fan back off för i helvete å låt mig göra som ja vill, suck!

Jag kan faktiskt tänka själv!


Hum, jag förstår inte riktigt hur de är tänkt att man ska få i sig 5 påsar på en dag, jag har typ bara fått i mig 4 eller 3 på en dag.


Please come and catch me before I fall!

Av Linn - 30 juli 2008 12:56

VILL INTE VARA VUXEN, jag vill vara liten igen, usch ja hatar å va vuxen.

Ibland suger då livet jävligt hårt, att det aldrig kan vara bra nångång, gå som man vill, jag vill vara lycklig igen!

Av Linn - 30 juli 2008 12:07

Eller ja, det gjorde den ju för flera timmar sen, men ja det är ju en ny dag iaf*S*


Har små ont i huvudet, vilket beror på att jag är för spänd och att det är på tok för varmt i mitt sovrum!


Börjar jobba om ca 2 timmar*S*


Har inte jobbat dag på ett tag nu, så kommer nog kännas lite mysko imorn, nästa vecka jobbar ja dag alla dagar utom en, och självklart jobbar ja kvällen när det är noice inne i stan å ja vill dit med syrran, så ska höra om ja kan få byta till dag på något vis. Håll tummarna för mig!


Nån cityfest för övrigt verkar de inte bli för mig, hade ju velat bytt bort lördagen eller söndagen, men kom på att hur ska ja kunna jobba igen det då? helgen efter kommer ju Sara så då kan ja ju inte jobba, så det blir helt enkelt ingen  cityfest för mig, får åka in på torsdagen när ja är ledig å kika lite, men inge party:(


Vet inte hur ja ska göra i helgen, funderar på att va nykter på fredag men är lite osäker än, kanske man ska va nykter på lördag? näe ja vet inte, det enda ja vet är att ja har en vin flaska å inga pengar å köpa mer alkohol för. Nå Fredag eller lördag? give me some advice!

Sen va de ju grillafton på Lyktan på fredag så Camilla ville att vi skulle gå dit när vi varit hos Jennie å Anders ett tag, men känner mig faktiskt inte så sugen, osså är de ju inträde, visst bara 50 kr men de är pengar de å. Får se, har ja roligt hos Jennie å Anders stannar ja där.


Näe nu ska ja gå å hitta mig nå kläder för dagen, å sminka mig så.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards