Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Linn - 13 juli 2008 21:47

Åkte till axmar vid kl 2 igår, installerade oss i stugan, spelade kort, kastade pil och hade det allmänt mysigt, kom lite regn och åska oxå men det gick som tur var över till vi skulle gå ner.


Jag å camilla gjorde oss i ordning runt 6 (tror jag kl va) spelade sedan ölspelet (jag fick dricka allt kändes de som) sedan kastade vi mer pil, och bakade in lite drickande i det oxå, och eftersom jag är så dålig på pil fick jag dricka en hel del där å.


Sedan kom Sofie, och efter det kom Irja och Christer. Runt 8-9 tiden gick vi ner, vi va typ dem enda ungdomarna där, men hade rätt så skoj iaf... som vanligt va de typ bara jag, Camilla och Irja som va upp å dansade från början.

Och jag lyckades även med att vara uppe på scen å härja innan kvällen avslutades*S*


Blev ingen efterfest för våran del, jag klämde i mig en hårdbrömacka med potatissallad när vi kom hem, sen gick ja å la mig å däckade på engång.


Kvällen var inte som jag förväntade mig, men det var inte dålig heller, hade det trevligt och inga små missöden nånstanns(eller ja de beror ju på vad man menar med missöden)


Vaknade med huvudvärk i morse, men inget som inte godis och cola kunde avhjälpa.


Var ju lagomt mosig i skallen idag iaf, kom hem runt 2 å sen dess har jag i princip bara legat här å varit död, trött så inihelvete, råkade slumra till ett slag oxå så vi får se hur de går att somna snart.


Blev bjuden på middag hos mamma. tack.


Imorn börjar jag kvart i 7, jobbar till 4.


Och på tisdag blir de romme!


Ps. Mer bilder finns på http://linnsey87.bilddagboken.se

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards