Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Linn - 17 juli 2008 15:01

Är sååå seg, karlarna springer runt å städar å jag sitter här å lodar, trevligt besök man är, som inte hjälper till:P


Kikade på Arthur och minimojerna igår, såå söt film juh:D

Kollade på Lejon kungen igår oxå, och jag blir fortfarande gråtfärdig av den filmen, helt jävla otroligt.


Ska försökaka komma på ett sätt att ta mig till ockelbo på söndag oxå, får se hur man löser det.


Gud vad dålig jag är på att komma på något att skriva, vart tog mina milslånga blogginlägg vägen, eller när jag uppdaterade flera gånger per dag?

Fast i det slår jag nog inte Sara, fan 10 blogg inlägg på en dag, slå den ni om ni kan:P


 Vill veta hur mycket jag får i lön, fast enligt mina beräkningar kommer jag inte ha råd med allt denna månad iaf*S* måste sätta mig ner å kika på vad jag kan ta nästa månad och inte, prioritering som gäller!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards