Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Linn - 23 juli 2008 23:51

Jag borde sova, jag är inte speciellt trött, jag måste sova. det är problematik.

Av Linn - 23 juli 2008 21:39

Idag har jag sprungit häcken av mig och varit yrare än yrast.

Hade medicin på båda sidor och på grund av de försvann alla rutiner ur huvudet och jag tappade allt om hur jag brukar göra, känns som att jag glömt något pågrundav att jag stressade så mycket, men jag hoppas jag inte gjorde det.


Och du ulf om jag är gammal, vad är då du? Haha, näe men tror inte det beror på åldern, borde väl inte visa sig såhör tidigt va, jag har ju precis gått i från att vara tonåring:P Fast man vet ju aldrig, nån tidigt demens som börjar visa sig kanske, näe usch vad hemskt, Linn befinner sig på äldreboende som 30 åring eller nått haha.


Imorrn börjar jag kvart i 7, ser inte fram emot det alls, men sånt är livet.


Ska sitta å ta inträde på lyktan med camilla imorgon, och på fredag ska jag va barnvakt, så det ordnade sig som tur är:D


Näe vad ska man göra nu då tro, ta ett glas cola och varva ner kanske?


Hade gött.



Av Linn - 23 juli 2008 13:08

Idag har jag inte gjort mycket, busat lite med mina katter, måste börja göra det typ varje dag, så dem blir stimulerade:D


näe nu ska ja gå ner till bussen!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards