Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 22 juli 2008

Yr.

Av Linn - 22 juli 2008 23:33

Fan jag tror pensionärerna på jobbet smittar av sig, har blivit skit virrig.

Glömmer bort vad folk säger och glömmer bort vad jag lovat.


Lovade camilla för flera veckor sedan att jag skulle sitta med henne och ta inträde på lyktan på torsdag. Och idag ringde min svåger å frågade om jag kunde vara barnvakt på torsdag, visst sa jag utan att tänka efter, för ca 2 timmar sen kom jag på mitt misstag, det verkar som att det går att ordna så att jag kan vara barnvakt på fredag istället men ändå, får så jävla dåligt samvete, fan, nu måste jag SKÄRPA MIG!

Av Linn - 22 juli 2008 23:32

Blev så inspirerad av vicki som lagt ut låtar i sin blogg så jag gör detsamma.

Lyssna och njut mina vänner!!!

Av Linn - 22 juli 2008 23:25

Jag har blivit utmanad av Saris och här kommer mina svar...

Tre saker jag gör när jag vaknar:

- Tänker för mig själv att jag inte vill gå upp.

- Går på toa

- Kliver upp

Tre saker jag måste ha under dagen:

- Mat

- Cigg

- Luft

Tre personlighetsdrag från mig:

- Sprallig

- Snäll

- Envis

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

- Umgås med vänner

- Pratar i telefon med någon vän

- Lyssnar på musik

Tre saker jag är rädd för:

- Att det ska hända någon jag älskar något.

- Att förbli ensam

- Konflikter

Något jag drömmer om:

- Att slaffa familj

- Att åka utomlands

- Att få ett bra jobb

Tre personer jag utmanar:

Jannice

Vicki

Catta

Av Linn - 22 juli 2008 21:11

Idag gick de sisådär på jobbet, lite skrik å bråk som vanligt*S* kommer jag palla dessa 3 veckor som är kvar?

Som sara säger, psykiskt instabil, JOMENVISST!:D:D


När jag slutade kom mamma å hämtade mig osså åkte vi hem till henne, där min moster och 2 av mina kusiner väntade, jag tog med mig carolina ner till salthars och sen till hamnen, och vidare till konsum där jag köpte cream cheese chips (jajjemän, dem fanns på konsum, wiehoo)


Knatade sen hem till mamma igen å käkade strips å fläskfile, satt å snackade skit en stun, sen va de dags för dem att åka hem igen tyvärr, men de va roligt å träffa dem igen':D Måste försöka träffas oftare, men de blir ju lite svårt när carolina bor i Irland.


Näe nu ska jag svulla chips, tack och adjö för mig!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards