Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Linn - 27 juli 2008 22:10

Wie det åskar ute, är lite för långt bort än så länge, men det blixtrar som fan så himlen lyses upp. såååååå mysigt, skulle ju va trevligare om nån va här iof, men sånt är livet.'


Gick bra på jobbet idag, men de va lite segt, har kännt mig så lat idag.


ätit en påse för lite av allevo idag med, men men sånt är livet.


har inte speciellt mycket å skriva, är ledig imorrn, skönt som tusan.


Nästa vecka skiter de sig med allevo för brorsan kommer tydligen hit så de blir de en massa familjemiddagar, plus grillkväll hos jennie å anders på fredagen å fest med ockelboarna på lördagen.


men nu ska ja gå ut å sätta mig på balkongen å njuta!

Av Linn - 27 juli 2008 10:44

Usch jag är så seg idag så det är sanslöst, fy fan säger jag bara.


Och nej ulf, det är inte dig jag menar, efter 5 år borde du känna mig någorlunda iaf ;)


Usch vad jag tycker synd om mina katter i den här värmen, huvvaligen.


Näe hade inte spceillt mycket å skriva alls, ska hem till Lena strax, å hem till Camilla.


Take care upd säkert ikväll när ja kommit hem från jobbet.

Av Linn - 27 juli 2008 00:08

Har varit å sett Mamma mia med lumpen, emilia och ida idag:D

Trevligt, lite kliché artat men klart sevärd.


Kom nyss hem i princip, börjar få lite ont i huvudet igen*S*


Fan vad jag HATAR när alla andra tror dem vet vad som är bäst för mig, eller "vet" vad som orsakar vissa saker, men vet ni, ni KÄNNER inte mig, så knip igen. Jag tycker verkligen inte om när folk tror dem känner mig, fast dem inte gör det alls, bara tror dem har den ultimata bilden av mig å kommer med massa påståenden om mig, för jag är ju sån, jo men visst, kanske borde ägna lite tid å lära känna MIG först.


På fredag är det grillfest, och på lördag är det fest med ockelboarna:D


Fan allevo går åt helvete nästa helg, men men så får det vara.


Har gått relativt bra idag, bytte ut en påse mot riktig lunch, och sen kom ja på att jag borde ha ätit en påse till, men de har ja inte gjort, men må så vara. En ny dag imorgon med nya tag.


Nu ska ja gå å röka, och sen borsta tänderna.

Ha ett bra liv!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards