Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Linn - 28 juli 2008 22:18

Idag var jag å Sandra iväg till Salthars, fast solen lyste så var det rätt kyligt, berodde nog på blåsten så jag badade ingenting, men sandra doppade sig iaf. Solade lite å kikade i HM katalogen:D


Åkte sedan ner till Konsum å påvägen måtte vi syrran, så jag åkte upp te Ulla sen å umgicks lite med dem:D

Tog med mig anders ut i lekparken:D


Gick sedan hem å började möblera om i sovrummet och vardagsrummet, och städade hela lägenheten, inte en skit bra ide med tanke på hur varmt de va ute, men men nu är det gjort iaf.


Cyklade upp på rockskolan sen för å träffa Jennie, va där i kanske 10 min så det kändes lite onödigt (plus att mina solglasögon gick sönder) cyklade sedan hem till Jennie å Anders å satt där å snackade lite skit:D


Efter det cyklade ja hem till Camilla och Thomas som precis kommit från Tallin, camilla hade köpt en jätte fin kjol till mig i Visby:D Tack så mycket:D


Sitter nu hemma, å funderar på om ja ska plocka bort alla kläder å all annan skit som ligger i sängen så ja har de gjort.


Rökte min första cigg vid kvart i 7 idag, blev aldrig röksugen, ossoå vid halv 5 kom ja på att ja inte rökt nå på hela dagen å då blev ja ju självklart lite röksugen, men bestämde mig för att göra klart allt först.


Har även bestämt mig för att inte vara så allvarlig med Allevo nu, har inte råd å köpa mer just nu så det får vänta ett tag, ska äta upp dem påsar ja har kvar, räcker väl i sisådär 4 dar eller nått sånt, men men.


Näe ha det så gött alla människor, nu ska ja gå ut å ta en cigg, sen ska ja plocka ihop inne i sovrummet!

Av Linn - 28 juli 2008 09:53

Idag är jag ledig, skönt som fan, men jobbar ju imorrn igen så.


2.6 kg bort sen i lördags, och mer ska det bli:D men som sagt nästa vecka kommer de gå åt skogen, eller kom ju på att grillfesten, å festen i ockelbo är denna helg som kommer, och brorsan kommer på måndagen, men det är ju bara att ja får käka lite kombinerat så löser det hela sig, hoppas jag:D


Har lite små ont i huvudet, hade det redan när ja vaknade, beror antingen på kuren eller på värmen, det är bara å välja, men ska proppa i mig en ibumetin.


Wie, idag kommer Camilla hem oxå, har saknat henne:D


Näe nu ska ja hoppa in i duschen å sedan klä på mig lite kläder så man är redo för denna dag med!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards