Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under juli 2008

Av Linn - 21 juli 2008 22:20

Men de gör ingenting, för dagen förgylldes med ett härligt åskoväder, det blixtrade å dundrade rätt rejält ett tag, dock satt jag ju på jobbet, men jag smet ut å satte mig ett tag, även om jag inte kunde njuta av det fullt ut eftersom jag va tvungen å springa in lite då och då så var det riktigt skönt å bara sitta där å kika på blixtrarna och lyssna på dundret:D


Imorrn är det jobb igen, 7-16, när jag slutar kommer mor min å hämtar mig, sen blir det middag hemma hos henne och vi får besök av en moster och 2 kusiner, ska bli kul, även om ja känner på mig att ja kommer vara trött å grinig, men men.


Ska väl gå å lägga mig snart tror jag, dricka upp teet först bara.


usch, jag önskar att jag kunde samla ALLA min vänner på samma ställe så jag kunde träffa dem, men de går inte så bra, alla är ju så utspridda*S*


Ska vara kattvakt i helgen:D


nu ska jag söka jobb! take care!

Av Linn - 21 juli 2008 12:57

Ska gå till bussen snart, känner inte alls för de kan ja tala om!


Har just kollat på "The Invisible" inte skit bra, men heller inte urkass.


Undrar om man ska ta å köpa lite allevo idag?


hej då '!

Av Linn - 21 juli 2008 09:24

Usch, vad gör ja vaken nu? Jo det var såhär att jag vaknade till runt 8, halvsomnade om och så ringde Sandra osså va ja vaken, kände mig pigg, men nu känns de som att mina ögon är fyllda med grus å att nån satt fast tyngder i ögonlocken.


Börjar jobba kl 14, bussen går halv 14, så tills dess funderar ja på att mysa upp mig i soffan med en film.


När ska du förstå att du lever i ett destruktivtförhållande?? vet inte hur jag ska kunna öppna ögonen på dig, men men.


näe nu ska ja äta upp frukosten å sen ska ja kika på en film!

Av Linn - 20 juli 2008 22:43

Då var nästan alla skulder betalda, hyran är betald och halens räkningen är betald, telefonen är köpt och ja. Nu var det bara allt det andra kvar då:P


Har varit i ockelbo idag och kikat när mina kära vänner gjort några revynummer, dem är så bra:D:D

Käkade på Atalanta innan det bar iväg hemmåt, micke va gullig å både hämtade mig och skjutsade hem mig igen, tack!


Är fortfarande lite upprörd på det du sa förra lördagen, vafan!


Näe imorrn är det arbetsdag idag*S* ser inte fram emot att komma tillbaka, men men.


Näe nu ska ja mysa upp mig i soffan med en varm kopp te!


Take care you all!!

Av Linn - 20 juli 2008 12:44

Jepp, kom hem igår runt halv 10, eller ja kom ju med bussen 9 men stod å pratade med Jennie!


Och jag har ny telefon!!!!


Och sov länge idag gjorde ja, somnade runt 3 inatt och vaknade 12:20, skönt! men nu jävlar måste ja vända tillbaka på dygnet, som tur är jobbar ja eftermiddag imorrn, men på tisdag är det förmiddag som gäller!


Näe, nu vill ja veta vad Sara yrade om inatt!!!!


Nu ska ja ta å knata ner på konsum I think, å köpa lite frukost!

Av Linn - 19 juli 2008 12:17

Det spöregnar ute, det blir spännande, eller blöt lär ja ju bli om de inte hinner sluta innan jag ska åka*S*


Trött fortfarande, och ändå fick jag sova idag, men men sånt är livet, imorrn ska jag sova lääääääääääääääääänge.


Jag ska nog köpa telefon idag:D

Av Linn - 18 juli 2008 11:18

ha en ny telefon nu, nu nu nu nu nu NU!!!!!

Av Linn - 18 juli 2008 08:21

Jag är trött, jag vill sova, Mer behöver inte yttras just nu.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards