Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under juli 2008

Av Linn - 26 juli 2008 16:53

Jag ska snart orka gå hem till camilla å hämta nycklarna till lena å gå å ge hennes djur mat... alldeles strax, vilken minut som helst...

Av Linn - 26 juli 2008 06:26

Då var Allévo kuren påbörjad, nu ska vi se hur det går.

Nu ska jag åka till jobbet, känner inte för det alls, men det är bara å bita ihop å försöka se fram emot nästa helg, för då är ja ledig:D


Btw, det bästa som finns är å sova!

Av Linn - 25 juli 2008 23:41

Allt gick som smort, han är ju faktiskt världens sötaste unge, men de är klart, han brås nog på moster;)


Han låg å sov när ja kom dit, men vaknade när glassbilen kom, så han fick va med å välja glass.

Sen va vi ute ett tag, han frågade precis vad allting va "ä dä då?"

Kikade på bollibompa en sväng men han tröttnade ganska fort så vi gick å hoppade studsmatta istället.


När vi lessnat på det gick vi in å beställde mat å gick sedan å hämtade den, en kycklingsallad till mig och korv med pommes åt anders. Gott va det:D


Efter maten cyklade vi ner till kvarndammen för ja tänkte att anders kanske ville bada lite, men de ville han ju inte, men han hade ju med sig sin spade så han grävde i sanden istället och tyckte de va skit kul.

 Använde cykelhjälm för första gången på säkert 10 år, anders sa att ja oxå skulle ha, å vad ska man göra, om inte ja vill ha hur ska jag då tvinga honom å ha sin på sig, så ja satte lydigt på mig den, men kände mig som världens tönt men men.


Cyklade sedan hem å stoppade anders i ett bad, sköljde bort all sand och sedan kikade vi i en bok å sen va de sängen för anders del, han la sig snällt utan nå gnäll. Jag själv gick ner och kollade på I am legend, efter typ halva filmen fick ja för mig att anders inte andades så då gick ja upp å kollade till honom, men han låg å sov så snällt så:D


Marie å jonas kom hem runt 11 så då skjutsade jonas hem mig och nu sitter jag här, ska gå å sova är trött som fan å börjar jobba 7 imorrn.

Take care.


Av Linn - 25 juli 2008 15:28

Ja, va ju till orrnäset för nån vecka sedan men blev ju inte riktigt nån badning då, vi mest gick i vattnet, men nu har jag badat, simmat och varit helt blöt:P


Gick ner till sandra i hamnen som låg och solade på mattias pappas båt, satt å snackade ett tag å sen va de bara på med bikinin och ner i vattnet, bad kruka som jag är tog det en liten stund men i kom ja, simmade lite å sen upp igen, det var faktiskt jätte skönt när man väl kommit i, och man blev sval, och det var verkligen skönt i den hettan som råder ute.


Sitter nu hemma igen, ska väl ner till bussen om en timme, tänkte hämta ut biljetterna på vägen till bussen.


Ska nog käka från bergbykrog, så jag får nog min kycklingsallad som jag varit sugen på hela dagen:D


Jag borde väl egentligen raka benen, men fan ja orkar inte! Kvinnor har faktiskt oxå hår *asg*


"Det skulle nog gå bättre om man hade lite halvstånd, va lite hård sådär"

HAHAHA, en komentar som jag garvade rätt styggt åt:P


Hoppas Anders accepterar mig som sin barnvakt idag nu, tvivlar men man kan ju hålla tummarna iaf:D

Av Linn - 25 juli 2008 12:59

Jag börjar med Allévo imorrn istället, kom på att det inte är skit bra om ja ska va barnvakt bättre å äta nå riktigt tillsammans med honom då.

Av Linn - 25 juli 2008 12:54

Den 12 november kl halv 8 befinner jag mig på Hovet i stockholm och ska titta på slipknot, WIEHOOO! Beställde just biljetter, undrar om man ska hämta ut dem redan idag? Betalda är dem redan oxå, men inte skit mycket pengar kvar på kontot nu, tur att man får tillbaka pengar för den andra biljetten!


Gud vad oplanerat de blev, fan för nån dag sen sa robin att de va slipknot på hovet, jag kollade biljetter och de fanns inge, nu va ja in igen å det fanns ett fåtal, jag slängde mig på telefon och informerade robin om detta, och nu står ja här med 2 biljetter, känns inte som att det är på riktigt, men men det är det och det ska bli grymt kul.


Sen gjorde ju iog robin mig lite nervös när han sa att Ja men du vet ju att vi kommer komma ifrån varann, men då är de ju tur att det finns telefoner! Kunde han inte bara ha varit tyst där istället?


MEN JAG SKA PÅ SLIPKNOT!!!!

BTW

Av Linn - 25 juli 2008 00:02

Imorrn ska ja börja med Allévo, önska mig lycka till!

Av Linn - 24 juli 2008 23:58

Har jobbat idag, 6:45 - 16. Inte allt för roligt, kom hem ca 20 i 5 och blev skit stressad när camilla sa att vi skulle va nere på lyktan om 45 min, hoppade in i duschen, men hittade sedan inga kläder jag kunde ha. camilla kom över å hjälpte mig som tur va.


Satt å tog inträde till lyktan, inte allt för många inbetalande men va fan, några blev de juh, slutade på 58 st tror ja.

Tog nån öl, vilket jag nog inte borde gjort, för öl och fest suget gjorde sig påmint, men jag knatade hem och så var de med det.


Jag tycker verkligen inte om dig.


Imorn ska ja va barnvakt och blir det inte alltför sen blir de nog krogen inne i stan oxå, men de visar sig.


Bilderna som följer är från idag, inte allt för skarpa men så är det när man är "skakkelhänt":P

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards