Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Linn - 28 februari 2010 23:08

Måste bara säga att min lilla tös har blivit jätte duktig på att sitta, och när hon sitter har hon även kommit på hur hon kan lägga sig ner på mage utan att trilla.



 


Och igår färgade jag håret, blev mörk igen, antar att de är många av er som skriker rakt ut nu eftersom att jag fick höra (fler än en gång) när jag blev ljus att jag inte passade i mörkt. Vet fortfarande inte hur jag ska göra, om jag ska ha mer slingor eller ej =S


                                                  


Idag har Miranda varit här nästan hela dagen, vi har ätit lunch, sjungit singstar och så har hon lekt en massa med Englali, och jag har löst lite korsord, vi var även iväg på affären en sväng, eftersom Miranda hade med sig godis blev ju jag oxå sjukt sugen så jag ville ha lite jag med, men nu måste det bli ändring på godisätandet.


                                                  
                              


Tror inte det blir nån storhandling denna månad tyärr, måste till willys å köpa det nödvändigaste så får jag klara mig på det, men det är ju utfärdat klass 1 varning imorgon så vi får väl se om vädret tillåter en promenad till willys eller inte.









Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards