Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Linn - 19 februari 2010 16:00

Har nyss varit på Willys där jag inhandlade saker till kvällens tacos=) Gud, jag längtar redan, köpte avocado så jag kan göra min egen guacamole! Gud så gott!


Annars så mår Englali bättre, men idag är hon gnällig till tusen, ska strax ge henne pencillin, hon ska ha 3 ggr per dag i 5 dagar.


Inatt fick jag som sagt inte sova så mycket, 02:40 kunde jag gå å lägga mig igen, men sen vid halv 5-5 nångång vaknade hon igen, bara upp å stoppa i nappen men de funkade inte så tillslut fick hon sova i min säng. Sen har jag vaknat till och från, sen kl 11 klev jag upp och då vaknade även Englali.


Min områdesvärd var här idag så nu vet jag var mitt förråd är nånstanns, så ska leta reda på mitt hänglås och sen ska jag ta å bära ner alla kartonger, ska bli skönt att få bort dom, sen är det väl bara allt skräp i Englalis rum kvar.


Englali har även börjat åla mer och mer, så det står nog inte på förns hon är överallt och ingenstanns skulle jag tro.


Näe nu ska jag mysa med min lilla sockerbit, å sen ska jag börja plocka lite.

Av Linn - 19 februari 2010 01:35

Sova vill jag göra, men de vill tydligen inte min dotter...

Jag gick å la mig kl 23 för jag var så fruktansvärt trött... hinner knappt somna innan Englali börjar "bråka" sen försökte jag på alla sätt och vis att få henne å somna igen, men det var lön löst... nu ligger hon på golvet å ålar och har skit kul.


Jag VILL sova, jag BEHÖVER sova!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards