Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Linn - 8 februari 2010 12:03

Igår hade jag Bella här några timmar, allt gick bra förrutom att hon var lite tjurig till och från, men vilken 4:a åring är inte det??


Sandra var här nästan hela dagen igår och, mycket mycket trevligt, vi pratade, kollade på Tvd och åt god mat, fläskfilé och potatisgratäng=)


Idag har jag målat andra sidan på hyllplanen till bokhyllan, nu är det 3 hyllplan som ska målas på andra sidan och så är det underskåpen som ska målas, jag börjar se ett slut på eländet, men nu är färgen slut så måste köpa ny färg först innan jag kan fortsätta, blir väl att försöka ta sig till öb=) Undrar hur man tar sig dit härifrån?


Nu funderar jag på om jag ska ta tag i sovrummet så de blir färdigt nångång.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards